lördag 26 februari 2011

Min vecka som varit :)

Pluggandet gick inte så bra i Tisdags, jag har fortfarande inte fått in något arbete :S suck!!
I Onsdags natt gick pelletspannan sönder så när M vaknar o ska gå till jobbet i Onsdags så var det svinkallt i huset.
Vi pratar med hyresvärden och han försöker fixa dit en som kan fixa pannan, på torsdags eftermiddagen kom det en kille o fixade det, så det blev ganska kallt fram tills dess men som tur är så har vi kakelugn att elda i :)
Mitt i allt så kom min lillasyster i onsdags o skulle sova över här tills torsdagen, det slutade med att vi sov på soffan eftersom det var varmast i vardagsrummet :P
Men vi hade det trevligt tycker jag!

På torsdagskvällen när pannan var fixad så tog vi det bara lugnt här hemma och tittade lite på tv :)
Igår var vi i Orrefors och firade M:s pappa som fyllde år i torsdags.
Vi fick smörgåstårta o grejer :) hehe.
Sen hälsade vi på en kompis i Orrefors när vi ändå var där.
Sen bestämde M o kompisen att vi skulle dra ihop en liten fest hemma hos oss och så blev det..
Det kom 7 st o jag tycker vi hade ganska trevligt :)
Jag gav en tjej en andra chans så nu har jag gått från att hata henne till att tycka att hon är okej :)
Bra gjort av mig tycker jag!

Idag tror jag att vi bara ska ta det lugnt, tänkte kolla på melodifestivalen o mysa ner mig i soffan.
Men måste in till stan o hämta ett paket o köpa en bingolott för imon ska jag fasen vinna :D hehe

Ha en trevlig lördag på er!
kram kram


1 kommentarer:

Ida sa...

Kika in och se vilka som vann ett presentkort hos Princesspotion! :)

http://adaras.se/2011/february/princesspotion-vinnarna-i-tavlingen.html#comment
Tack för att du deltog i tävlingen. Hoppas du vill fortsätta delta i tävlingar i framtiden! :)
Kram

Skicka en kommentar