tisdag 22 februari 2011

Ett glädjande mejl!

Fick idag ett mejl från min lärare att det inte var meningen att jag skulle fått det mejlet.
Endel skulle göra om det men det var ett par som klarat sig och jag var en utav dem.
Puh!
Man har kommit efter så himla mycket nu när man varit sjuk så skönt att jag klarat något ^^

Idag har jag försökt plugga, men fattar inte ett skit!
Måste få in ett arbete idag, men inte lätt när man inte förstår...
Tänkte att jag ska plocka iordning lite här hemma och äta något innan jag sätter mig igen och hoppas att jag förstår mer då :)

Kram kram


3 kommentarer:

Jennie sa...

Tack ! Jag hoppas också det hjälper . Jag gick ju hos en på åkrahäll & hon var ju jättebra & hjälpte mig med mitt sorgarbete & den jag går till nu tycks vara jättebra så jag hoppas på det bästa iaf .

Tack för din fina kommentar !

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet! sa...

Hoppas du har kryat på dig nu och lycka till med allt plugg! :) Kram

Anonym sa...

Åh vilken tur! Ha en fin fredag!

Skicka en kommentar