lördag 5 mars 2011

Storstädning

I torsdags hade jag en sjukt bra dag på praktiken :)
Vi hade god tid åt de äldre så vi tog med tre på promenad medan en annan personal bakade Semlor till fikat.

Igår blev det ändrade planer.. Vi städade inte huset utan det blev idag istället!
Men nu är vi nästan klara, har en stooor hög med tvätt där nere i källaren, gardiner filtar kuddar täcken överkast m.m. m.m.
Men det tar väl inte så lång tid att tvätta upp det om man tar en maskin om dagen ungefär :P
Innan vi ska sova ikväll ska vi med bädda om sängen och jag hoppas att jag hinner tvätta en omgång kuddar till och att täckena och kuddarna hinner bli klara tills sängdags :P
Annars vet jag inte vad jag ska göra.. hehe

Ha en bra kväll!
Kram kram

1 kommentarer:

Anonym sa...

GOtt med semlor!

Skicka en kommentar